Tilaus- ja toimitusehdot

EcoFurn Store

ecofurnstore.fi -verkkokauppa on osa EcoFurn Net Oy Ltd:n (Y-tunnus 3169617-8) liiketoimintaa. Verkkokaupan toimialue on Suomi. Kaikki näytetyt hinnat sisältävät ALV:n. Suomen ulkopuolisissa tilauksissa ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen service@ecofurn.eu 

Pidätämme oikeuden hinnan- ja toimituskustannusten muutoksiin. 

HUOM! Suurin osa tuotteista toimitetaan kokoamattomina, katso kokoamis- ja käyttöohjeet sivultamme EcoFurn® kalusteiden kokoamis- ja käyttöohjeet. Huomaa myös, että tuotekuvat nettisivulla ovat viitteellisiä; yksittäisen tuotteen väritys ja kuviointi voivat vaihdella.

Tilaaminen

Voit tilata tuotteita verkkokaupasta lisäämällä tuotteet ostoskoriin ja maksamalla ne verkkokaupan kassalla. Kaikkia asiakastietoja käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä annettuja yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen ja tilaukseen liittyvien asioiden hoitamiseen. Kun tilaat verkkokaupastamme, sinun katsotaan tutustuneen ja sitoutuneen ostohetkellä voimassa oleviin ehtoihin.

Tilauksen maksaminen

Myyjän ja kuluttajan välisen maksupalvelun tarjoaa Klarna Bank AB (SE-556737-0431, osoite Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Ruotsi) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Sinun ei kuluttajana tarvitse rekisteröityä tai maksaa ylimääräisiä kustannuksia maksupalvelun käytöstä. Klarna Bank AB on Finanssivalvonnan (FIN-FSA) valvoma maksulaitos. Kaikki tiedonsiirto- ja rahatapahtumat ovat SSL-suojattuja, mikä tarkoittaa, että kukaan ulkopuolinen osapuoli ei näe henkilökohtaisia tietojasi. 
Jotta voimme tarjota sinulle Klarnan maksutapoja, saatamme kassalla välittää henkilötietosi yhteystietojen ja tilaustietojen muodossa Klarnalle, jotta Klarna voi arvioida, oletko oikeutettu heidän maksutapoihinsa, ja räätälöidä nämä maksutavat sinulle. Siirrettyjä henkilötietojasi käsitellään Klarnan oman tietosuojailmoituksen mukaisesti

Tekniset tai inhimilliset virheet

Pidätämme oikeuden peruuttaa minkä tahansa tilauksen myös sen jälkeen, kun asiakas on saanut automaattisesti lähetetyn vahvistuksen. Joskus tekninen tai inhimillinen virhe voi aiheuttaa ilmeisiä virheitä hinnoittelussa. Ilmeinen hinnoitteluvirhe on esimerkiksi silloin, kun tuote maksaa yleensä 150 euroa, mutta teknisen tai inhimillisen virheen vuoksi hinta on 15 euroa. 

Pyrimme korjaamaan kaikki virheet mahdollisimman pian ja otamme aina yhteyttä asiakkaaseen tilanteen korjaamiseksi.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen tilausvahvistus lähetetään sähköpostiisi. Lisäksi saat maksuvahvistusviestin Klarna Bankilta. Jotta voit vastaanottaa tilaus- ja maksuvahvistussähköposteja, sinun on annettava sähköpostiosoitteesi tilauksen teon yhteydessä.

Alv-erittelyn sisältävä kuitti

Verkkokauppamme on ensisijaisesti kuluttajille tarkoitettu. Mikäli kuitenkin tarvitset kirjanpitoon alv-erittelyn sisältävän kuitin, saat sen pyytämällä sähköpostilla service@ecofurn.eu ja ilmoita Y-tunnuksesi yhdessä tilausnumeron kanssa.

Toimitus ja kustannukset

Toimituskulut näet, kun olet valinnut maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilauksia pääasiallisesti DHL:n ja Matkahuollon kautta. DHL:n kautta toimitettavia, rekisteröityjä lähetyksiä voidaan seurata seurantakoodilla, joka annetaan sähköpostitse tilauksen lähettämisen yhteydessä. Pidätämme oikeuden käyttää erilaisia toimitustapoja.

Toimitusaika

Tavanomainen kokonaistoimitusaikamme on 2-5 työpäivää (tilauspäivä on päivä 0) tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Emme ole vastuussa kolmansien osapuolten aiheuttamista viivästyneistä toimituksista tai ylivoimaisesta esteestä tai viivästyneestä toimituksesta johtuvasta haitasta. Ilmoitamme asiakkaillemme mahdollisista poikkeuksista toimitusajoissa.

Vastaanottamattomat tilaukset

Jos asiakas kieltäytyy vastaanottamaan tilaamaansa lähetystä, veloitetaan palautusrahtikuluna 19,90 Eur. Jos asiakas on maksanut luottokortilla, palautettavasta summasta vähennetään 19,90 Eur. Jos asiakas on valinnut maksutavaksi laskun eikä ole maksanut ennakkoon, laskutetaan 19,90 Eur vastaanottamattoman lähetyksen palautumisen jälkeen.

Tuotevaihtojen ja -palautusten ehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukaan laillinen oikeus vaihtaa tuotteita tai palauttaa tilaus tai osa siitä 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä, myyntikuntoisia tuotteita alkuperäisessä pakkauksessaan. Asiakas vastaa palautuksen ja vaihdon rahtikustannuksista.

Kun palautat tilauksen, liitä mukaan asiakasnumerosi / nimesi ja yhteystietosi sekä pankkitilisi numero/maksukortin numero rahanpalautuksia varten.

Tavaroiden palautusosoite näkyy pakkauksessa ja liitteenä olevissa asiakirjoissa.

Yhteystiedot
service@ecofurn.eu
+358 40 5598502
Puhelun hinta on operaattorisi veloittama hinta suomalaiseen matkapuhelinnumeroon soitettaessa.

Ongelmatilanteet

Jos tilauksesi on kadonnut, vahingoittunut toimituksen aikana tai et ole tyytyväinen tilauksesi muulla tavoin, sinun on ilmoitettava asiasta asianomaiselle osapuolelle tai ehdoissa mainituille osapuolille 14 päivän kuluessa kirjallisesti. Jos tilaus on vahingoittunut toimituksen aikana, siitä on tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyritykselle.