Tilaus- ja toimitusehdot
Verkkokaupan toimitusehdot
Voimassa 01.04.2022 alkaenYleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Nordic Furn Finland Oy, y-tunnus 3250194-2. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.ecofurnstore.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet: tilatut tuotteet, tilauksen loppusumman, meidän tarvittavat yhteystiedot.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla. (Visa, MasterCard tai pankkipainikkeilla (Nordea, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, OP, Danske Bank & Säästöpankki.
Toimitusaika
Toimitamme tuotteet aina mahdollisimman nopeasti, noin 2 - 10 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta. Pidätämme oikeuden toimitusaikojen muutoksiin sesongin aikana tiettyjen tuotteiden suuren kysynnän ja saatavuuden vuoksi. Suuremmat kalustosarjat ja tilaukset voi kestää kauemmin, mutta niistä ilmoitetaan tuotteen kuvauksessa ja olemme asiakkaaseen yhteydessä asiasta.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina matkahuollon tai postin kautta.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuvista lähetyskuluista itse. Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Noutamattomana palautuneen tilauksen hinnasta vähennämme asiakkaalle palautettavasta summasta todelliset toimituskulumme, sekä palautuksesta aiheutuneet käsittelykulut 15,00 €. Palautuksista tulee aina tehdä ilmoitus osoitteeseen sales@ecofurnstore.fi.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
• asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
• pankkitilinumerosi
• sekä kopio tilausvahvistuksesta
PALAUTUSOSOITE:
Nordic Furn Finland Oy, Ahertajankuja 5 A N, 04400, JÄRVENPÄÄ
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen sales@ecofurnstore.fi Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.